28 Nisan 2015

Bu hafta benden kareler...

Bu hafta tığ işi Amerikan servislere takmış durumdayım birkaç renk ördüm inşallah bitince hepsini paylaşıcam inşallah.
bu modeli Sevim hanım'ın blogundan aldım eğer model arayan varsa baksın derim.
 Sevim hanım birbirinden güzel Amerikan servisler yapmış ve paylaşmış.



Bu minik kalpleri yapalı çok uzun zaman oldu, siparişlerimi gönderdiğimde paketleri süslemek için falan kullanıyorum. Aslında çok fazla vardı ama ben fotoğraflayana kadar pek bişey kalmamış, o kadar çok şey var ki henüz fotoğrafını çekip sizlerle paylaşamadığım bu hafta sonu biraz fotoğraf çekebildim sonunda  gerçekten ayrı bir emek ve zaman isteyen bir iş.



ve bu da aylar önce bir gece can sıkıntısından yaptığım gül ağacım:) 
top şeklindeki strafor üzerine kalın keçe den kestiğim gülleri monte ettim ve sonuç böyle:)


Herkese mutlu ve sağlıklı bir hafta olsun inşallah.
Sevgiyle kalın




12 yorum:

  1. elinize sağlık, o ameikan servisini ben yapabilseydim, masanın üstüne cam kestirirdim, altta durur kimse elleyemezdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok kolay denerseniz yapabilirsiniz istediğiniz zaman yardım edebilirim...çok teşekkürler

      Sil
  2. zamanında o kadar tığ işi yapmışım ki , şimdi elime alamıyorum . yaptıkların çok güzel. çok keyifli. güle güle kullan .

    YanıtlaSil
  3. Elinize emeğinize sağlık çok güzel şeyler üretmişiniz..Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş elinize sağlık. Kolaladınız mı yoksa tutkalladınız mı? Beni hep temizliği düşündürüyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Sema hanım aslında iki kat ip ile ördüğüm den beyaz olanı kolalamadım sert ve tok oldu ama diğer ördükleri mi kolalamam gerekecek... beyaz tutkal ile kolalamayı düşünüyorum...

      Sil
  5. Ne güzel şeyler yapmışsın yine servisten bende yapmak istiyorum tavsiye ettiğin blogada hemen bakıyorum:) ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler Meltem'cim bence de bak ben rengarenk örüyorum şu sıralar...

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel olmuşlar Öznur'cum ,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım her biri ayrı güzellik.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...