3 Kasım 2014

Keçe çantam

Merhabalar....
Öncelikle içinde bulunduğumuz şu mübarek günlerde hepimiz için sağlık ve mutluluk diliyorum.
Rabbim her kimin ne dileği varsa kabul etsin inşallah.
Karaman'da su basan maden ocağında kalanların yakınlarına da sabır diliyorum.
Oğlum yüzme bilmezdi ki diyen yaşlı teyze beni mahvetti.

Son zamanlarda Pinterest' de çok vakit geçirir oldum, resimler fikirler hepsi çok güzel ve orada beğendiğim bir resimden kendime çanta yaptım.
Sizce nasıl olmuş, kendim kullanacağım için eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum.







18 yorum:

  1. Çok güzeeell insan özeniyor valla ^.^ emeğinize sağlıkkk

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık ben çok beğendiö

    YanıtlaSil
  3. ımmmmmmmmmmmmmmm annem pazar bende 19unda ordayım bi aksilik çıkmazsa çok yıpratma ben gelene kadar çünkü ordayken benim oooooooooooo :) ellerine sağlık şekerim süper ötesi olmuş.Madeni deme suyu koklayan için anne bide 5-6 yıl çocuğu olmayıp şimdi 2 yaşındaki çocuğun babasını sorması içimi paramparça etti :( daha şehitlerin acısını atamadan birde bu :(

    YanıtlaSil
  4. Tek kelime ile ŞAHANE,bayıldım,bayıldım ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mehtap hanım sizin gibi çok hamarat birinden böylesine güzel bir yorum beni ekstra mutlu etti sevgiler:)

      Sil
  5. sevgili adaşım eline sağlık: ))çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  6. Nefis olmuş valla ;) Ben bayıldım, ellerine sağlık Öznurcum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantanın ustası bayıldıysa tamamdır o zaman:) çok teşekkürler

      Sil
  7. Bence harika olmuş canım, güle güle kullan. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Emek vermişsiniz, ne kıymetlidir şimdi. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. şekerparemmmmm ben bu çantaya resmen aşık oldum nefisssss ötesi .. harika ya..güle güle hep sağlıcakla kullan ..

    YanıtlaSil
  10. ayol bayıldım ben bu çantaya.nefis bir şey olmuş. hemde özgün.harikasın sennn!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...