24 Aralık 2013

Yeni yıl hediyelerim

Yine iki güzel dost için hazırladığım hediyeler  kargoya verildi.
Bu hediyelerim Benim kelebeklerim blogunun güzel yürekli Evrim'i için


 Bunlarda Yüksek Topuklar blogundan benim canım arkadaşım Ayça ve kızı için 
Öykü'nün perşembe günü doğum günü ve geçen hafta onun için bu şirin maymunu ördüm 

ve 
Sarışın ve kıvırcık doll bebeklerim
Ayça'ya Öykü'nün doğumgünü için hediye göndereceğimi söyleyince 
Daha önce burada onun için yaptığım bebeklerden yapmamı istedi ve hemen onlarıda yaptım hepsini birlikte kargoladım. 
Umarım benim gönderdiğim hediyeler ve
 Ayça'nın hediye edeceği bebekler gidecekleri yerlere
yeni yılda şans,mutluluk,sağlık,huzur ve hayatın tüm güzelliklerini beraberinde götürürler

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım benim hepside birbirinden güzeller gittiklere yerlerede neşe,huzur,mutluluk getirsinler :) Kocaman öpüyorum seni:))))))

    YanıtlaSil
  2. Amin inşallah:))) bende seni çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. bloğuna girdim ve çok güzel bir süprizle karşılaştım :) nasıl mutlu oldum anlatamam canım ellerine yüreğine sağlık şimdiden çok çok teşekkür ederim :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında gelince süpriz olsun istemiştim ama dayanamadım yayınladım:))) umarım beğenirsin ayrıca içine yazdığım notuda koymayı unutmuşum iyimi:))))) baktım masamın üzerinde bir not sana yazmışım :))))ama içine koymayı unutmuşum sabah Sevilin ve benim (7 adet) kargo hazırlayınca beynim sulandı resmen:))))

      Sil
  4. hediyeleşmek ne zevkli arkadasım ne güzel bişey o baykuşa hele bayıldım hele puantiyeli tokası...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  5. Emeklerine sağlık hepside birbirinden güzeller:)

    YanıtlaSil
  6. Çok şirinler :)
    Takipteyim
    Bana da beklerim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. kimbilir ne kadar mutlu olacalar.o kadar güzel ve şirinlerki! ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. süpersin canım yine, ellerine sağlık, hepsi harika olmuş.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...