28 Mayıs 2012

Kapı süsü

DUYGU'NUN KAPI SÜSÜ

 Bu kapı süsünü daha önce hazırlamıştım.
 Anneler günündeki aile toplantımızda kuzenim Duygu'ya gitti.
o zaman fotoğraflarını çekmeyi unutmuştum ve gitmişken fotoğraflarını çektim.
 Kendim yaptım diye demiyorum ama bence çok güzel oldu:)) sizce?
Hafta sonu iki tane daha yaptım onlarda yeni eve taşınacak olan iki arkadaşıma gidecekler.
Artık götürdüğüm zaman sizlerlede paylaşırım.
Aslında götürmeden önce paylaşıp yorumlarınızı alsam daha iyi olur herhalde
en iyisi öyle yapayım.

19 yorum:

  1. Yaaaa öznur abla çok güzl olmuş bayıldım sana mail attm ona hemen bak :D olurmu :) ben şu yaprakları dikene kadar canım çıktı ama sonunda diktim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim keşke slikonla yapıştırsaydın ya ben yaprakları dikmiyorum:))

      Sil
    2. Slikon yok ki :( kullanmadım hiç ogün dedn ya elim yandı daha bi korktum kullanmaya :)

      Sil
  2. Çok güzel :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bencede çok güzel olmuş,çim gibi olan ipi kapı süsüne çok yakıştırıyorum.Ellerine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .Bende yeşil ipi çok yakıştırıyorum:))

      Sil
  4. öznur çok güzel olmuş bende yapmak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum yaparken yapım aşamalarını da fotoğraflarsan süper olacak bunu çok beğendimmm ellerine sağlık..simit hazır mı? yada sen başka bişeyden mi yapıyosun bu yuvarlağı? keçe nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım yapımı çok kolay aslında ortasındaki simit hazır satılıyor çiçeklerde öyle. simidin etrafına ipi doluyorum sonrada çiçekleri kafama göre silikonla yapıştırıyorum. yaprakları da keçeden kesip aynı şekilde slikonla yapıştırıyorum bu kadar:)) hepsi hobi marketlerde satılıyor ama bu son yaptıklarımı int.sipariş ettim mail adresini sana göndereyim incelersin ama sen Eminönünden çok daha güzellerini bulabilirsin....

      Sil
  5. Ellerine sağlık çok şirin bir kpı süsü olmuş. Gittikleri evlere mutluluk getirsinler :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş demek yetmez harika bişey olmuş eline emeğine sağlık güle güle kullanılsın..

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş, elinize sağlık. ben de çiçekleri soracaktım ama hazır aldığınızı yazmışsınız zaten :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim bloguma hoşgeldin:))

    YanıtlaSil
  9. Bencede çok güzel olmuş..Çiçekler ayrı bir yakışmış..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...