18 Nisan 2012

VE ARDINDAN 2. MİM


Merhabalar Duyguş yine beni mimlemiş

 

2-BURÇLARA İNANIYOR MUSUNUZ? BURCUNUZ NEDİR?
Evet inanıyorum tam bir boğa burcuyum:))



3-HAYATTAKİ İDEALİNİZ, ULAŞMAK İSTEDİĞİNİZ EN SON NOKTA NEDİR?
Hayataki en büyük idealim iyi bir anne olmak ve kızımı en iyi şekilde yetiştirebilmek bunun için elimden geleni yapıyorum.



4-AŞKA İNANIRMISINIZ? SİZCE AŞK NEDİR?
Aşk altın değildir saklanmaz; âşığın bütün sırları meydandadır.
Aşk bütün gemilerin battığı limanda batmayan tek gemidir.
Aşk davaya benzer cefa çekmek de şahide: Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki.
Aşk geldi kan gibi. Damarlarıma derime doldu. Beni benden aldı. Varlığımı sevgiyle doldurdu. Vücudumun bütün cüzlerini dost kapladı. Benden bana kalan bir ad ancak. Ötesi hep o…
Aşk hiçbir afetten öğüt almaz.
Aşk öyle bir saltanattır ki zevali yoktur.
Aşk ucu bucağı belli olmayan engin bir denizdir.
Aşk ülkesi herkesin kendi bildiğincedir.
Âşıkların milleti de devleti de yoktur.
Aşkı anlatmakta akıl çamura saplanmış eşeğe döner.
Aşkı aşktan başka hiçbir şey söndüremez.
Aşkın beni sarmış nasihatler boşuna/İçtim o zehri ben bu şeker boşuna.
Aşkın yedi şehrini geçtikten sonra hâlâ ilk caddenin ilk sokağındaydık.
Mevlana




5- HAYALLERİNİZ NELERDİR? HAYAL KURMAK NASIL BİR DUYGUDUR?
Sanırım anne olunca herşeyin ilk temennisi çocuklarımız oluyor, en büyük hayalim kızımın iyi bir eğitim alması, sevdiği işi yapması ,mutlu bir evlilik ve çocuklarının olduğuğu görmek:)))


6- SİZCE GERÇEK BİR ARKADAŞIN ÖZELLİKLERİ NELER OLMALIDIR?
Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın…
“Nereden çıktın bu vakitte”dememeli,
Bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında;
“Gözünün dilini”bilmeli;
Dinlemeli sormadan,söylemeden anlamalı…
...Arka bahçede varlığını sezdirmeden,mütemadiyen dikilen vefalı bir ağaç gibi
Köklenmeli hayatında;
Sen,her daim onun orada durduğunu hissetmelisin.
İhtiyaç duyduğunda gidip müşfik gövdesine yaslanabilmeli.
Kovuklarına saklanabilmelisin.
Kucaklamalı seni güvenli kolları.
Dalları bitkin başına omuz,
Yaprakları kanayan ruhuna merhem olmalı…
En mahrem sırlarını verebilmeli,
En derin yaralarını açıp gösterebilmelisin;
Gölgesinde serinlemelisin sorgusuz sualsiz…
Onca dalkavuk arasında bir tek o,
Sözünü eğip bükmeden söylemeli,
Yanlış anlaşılmayacağını bilmeli.
Alkışlandığında değil sadece,
Asıl yuhalandığında yanında durup koluna girebilmeli.
Övmeli alem içinde,baş başayken sövmeli
Ve sen öyle güvenmelisin ki ona,
Övdüğünde de sövdüğünde de bunun iyilikten olduğunu bilmelisin,
“Hak ettim” diyebilmelisin.
Teklifsiz kefili olmalı hatalarının;
Günahlarının yegane şahidi…
Seni senden iyi bilen,sana senden çok çok güvenen bir sırdaş…
Gözbebekleri bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin.
Ve sen ağladığında,onun gözünden gelmeli yaş…

CAN DÜNDAR




7-HOBİLERİNİZ VARMI? VARSA NELERDİR?


 Hobilerim olmazmı beğendiğim ve becerebildiğim herşey benim hobim. Örgü örmeyi ,yemek yapmayı ,çiçeklerimi, kitaplarımı ve hergün yapıyorum diye bazen isyan etsemde temizlik yapmayı seviyorum:))) 
8- BENİM HAKKIMDAKİ DÜŞÜNCELERİNİ YAZAR MISIN?
Seninle blogdan tanışalı çok uzun zaman olmadı ama bence sen duygusal, özverili karşındaki insanların değerlerine saygılı, vefalı, biraz anneci eşini * evini  çok seven  ve anne olmayı çok isteyen bunun için uygun zamanı bekleyen çok cici bir arkadaşımsın.
Yanılıyormuyum bilemiyorum ama buradan bakınca öyle görünüyürsun:))) 




2 yorum:

  1. İNANMIYORUM SANA BANA KENDİNİ TARİF ET DESELER BU KADARINI DİYEMEZDİM..SÜPERSİN VALLA YAZDIKLARININ AYNISI BENİM ÇOK İYİ SEZMİŞSİN CANIM..ŞAŞIRDIM VE Bİ O KADARDA MUTLU OLDUM ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  2. Bende yanılmadığıma sevindim, dedim ya biraz bana benziyosun:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...