2 Nisan 2012

KAPI SÜSÜ



Bu küçük meleğin adı ARAS bu fotoğrafı çektiğimde henüz birkaç saat önce dünyaya gelmişti bugün kendileri 11 günlük kapı süsünü onun için yaptım inşallah beğenirler.

Bu arada cumartesi günü blogdan tanıştığım Birgül ile buluştuk.
Birgül  http://1g-l.blogspot.com/ blogunun yazarı, uzun zamandır buluşmak istiyorduk kısmet bugüneymiş.Kendisi çok şeker, çok sıcak kanlı biriydi. Ben  onu tanıdığım için çok mutlu oldum ve onu çok sevdim .Ayrıca kapı süsü fikrinide ondan aldım, birlikte malzemeleri aldık o da başka malzemeler aldı merakla neler yapacağını bekliyorum.

12 yorum:

  1. Ayyyy harika olmuş Öznur ablacımmm bayıldım mavi zaten biliosun benm rengim :) bebişimiz çok şanslı benim postum daha hazır deil ama hazirlicam inş. :) bende çok mutlu oldum seni tanıdığıma öznur ablacım iiki varsın :) muckk

    YanıtlaSil
  2. birgülümün sayfasından ışınlandım buraya:)
    bebişe uzun ömür dilerim:)
    sayfanız çok hoş:)
    emeklerinize sağlık.
    100.izleyiciniz olarak zevkle takipteyim :)
    bende beklerim sayfama.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir kapı süsü olmuş,güle güle kullansınlar,Aras bebeğede maşallah,Allah nazarlardan korusun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aras bebeğe maşaALLAH. Hedyesi de bence şahane olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Maaşallah... Allah nazarlardan esirgesin, takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Öznur, blogger anne olarak belki ilgini çeker, diye düşündüm.
    http://blogger-anneler.blogspot.com/
    keyifli arkadaşlar edinebilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeniz için çok teşekkür ederim...13 yaşında bir kızım var bakalım kendime nasıl arkadaşlar edinicem:))

      Sil
  7. Merhaba:)yorumun için teşekkürler..:)MAVİ RENK ÇOK HOŞ OLMUŞ KAPI SÜSÜN DE ELLERİNE SAĞLIK..BLOGUN ÇOK GÜZEL TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLDUM..DAİMA BEKLERİM:)SEVGİLER:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...