8 Mart 2012

Dünya Kadınlar Günü ile ilgili bir hikaye

Dünya Kadınlar Günü ile ilgili bir hikaye
Ağlayan Anne

Kücük bir erkek cocuk annesine sordu; "Niçin ağlıyorsun " "çünkü ben kadınım" diye cevapladı annesi. Çocuk "Anlamadım " dedi. Annesi çocuğunu kucaklayarak "Ve hiç bir zaman da anlayamayacaksın " dedi.
Çocuk bu sefer babasına; "Baba, annem niçin ağlıyor" diye sordu. Babanın cevabı; "Bütün kadınlar sebebsiz ağlayabilen yapıdadır"

Küçük oğlan büyüdü, yetişkin adam oldu ve hala kadınların niçin ağladıklarını bir türlü keşfedemedi.
Öldükten sonra cennete gittiginde Allah'a sordu. "Allahım kadınlar niçin bu kadar kolay ağlayabiliyorlar" dedi.

Allah dedi ki; "Ben kadınları özel yarattım, tüm yaşamın ağırlıgını tasıyabilecek kuvvette olmasına ragmen başkalarına teselli verecek kadar yumusak omuzlar, doğumun acısı oldugu kadar doğurdukları evlatlarının nankörlüğüne dayanabilecek iç kuvvetini verdim.

Baskalarının kuvvetinin kalmadığında devam edecek azmi, ailesinin hastalığında yorgunluğa papuç bıraktırmayacak kudreti verdim. Her türlü ağır şartlar altında ve hatta annelerini çok kötü incitselerde cocuklarını sevmek duygusallığını verdim.

Bu duygusallık her yaştaki çocuklarının yaralarını sarmalarına, sorunlarını dinleyip paylaşmalarına yardım ediyor.

Kocalarını tüm kusurlarıyla sevmek kuvvetini verdim. Onları erkeğin kalbini korumaları icin yarattım.
Onlara iyi bir kocanın eşini asla incitmeyecegini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranıslarda bulunacağını anlayacak duyarlı bir zeka verdim.

Tek zayıflık olarak kadınlara birer gözyaşı verdim. Tamamen kendilerinin sahip oldukları, ihtiyaçları oldugunda kullanmak üzere. İnsanlık icin bir gözyası..." diye cevapladı.

Kadını güzel yapan şey ne saçı, ne vücudu, kendini ne şekilde taşıdığıdır. Kadını esas güzel yapan sevgisini paylaşabilmesi, fedakarlığı, sorumlulugu, anlayışı, sadece bilgiye değil aynı zamanda kalbe de yönelik aklıdır. KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN:))

1 yorum:

  1. Ben bir erkek kardeşiniz olarak

    Tüm bayanları ;
    Mutlu,umutlu,huzurlu ve emin görmek istiyorum.
    Sağlıkla Mutlulukla Güven ile ve Sevdiklerinizle birlikte nice güzelliklere ulaşmanızı diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...