21 Mart 2012

DEPREM:((

Bir saat önce olan depremin ardından anca kendime gelebiliyorum, ben hayatımda böyle korkunç bir şey görmedim ve yaşamadım sanki çok büyük bir patlama olmuş gibi bir gürültü ve  korkunç bir sallama iş yerim sadece  iki katlı olmasına rağmen bina çok şiddetli sallandı. Kızım okuldaydı onun içinde çok endişelendim. Hayatımda yaşadığım en şiddetli depremdi ALLAH daha beterinden korusun depremin şiddeti 3,8 ama korkunçtu :((
Allah herkesi depremden ve diğer felaketlerden korusun diye dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimdem....

18 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım,Allah beterinden korusun ...

    YanıtlaSil
  2. daha önce de deprem hissettim ama böyle değildi. Böyle gürültülü değildi. Uykudan uyandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizdemi Malatya da yaşıyosunuz? bende böylesini hiç görmemiştim korkunçtu:((

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, Allah saklasın hepimizi....

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun canım..Amin Allah daha beterinden herkesi korusun..

    YanıtlaSil
  5. Amin aynen bende çok korktum baya bi yer çöktü gibi geldi bana :( oan herşeyi unutuyo insan :( durduktan sonra ayağa kalkamadım bir süre :( geçmiş olsun hepimize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok korktum o an biryerler yıkıldı sandım..

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun, Allahım daha büyüğünü yaşatmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin 3,8 böyleyse büyüğü felaket olur Allah'ım herkesi böyle felaketlerden korusun...

      Sil
  7. 3,9 sallandık bizde aynı günün gecesi iş yerinde olman belki ürkütmüştür seni :(...

    ufak ufak sallanmaya alışığız Denizli olarak Allahım afetinden korusun

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun sevgili Öznur Ben de 17 Ağ.ta İzmitte değildim ama sonraki artçıları burada yaşadım gerçekten çok korkuyo insan aklıma o günler geldi birden. Sağlıkla ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  9. Seni çok iyi anlıyorum neden mi 17 ağustosu Yalova da yaşayan biri olarak...45 saniye hayatımda yaşadığım en uzun saatlerdi günlerdi aylardı zamanın geçmediği zamandı sadece kısacık bir 45 saniye...

    YanıtlaSil
  10. o günden sonra hergün ufak ufak sallanıyoruz çok şükür senin yaşadığın kadar büyük bir deprem yaşamadık ama bu kadarı bile psikoljimizi bozuyor...Allah'ım hiç kimselere yaşatmasın böyle felaketleri

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...