30 Mart 2012

CEP TELEFONU KILIFI


15 yorum:

  1. Ayyyyyy ama bu çok şeker olmuş yaaa kırmızı ile yeşil çok uymuş ablam yanındaki yakışıklılarda çok şekerler :)) ben nilden aldım keçe bi tane abla ince keçe buda mı ince keçeden ? ellerine sağlık muckkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım kılıfı kalın keçeden çiçek ve yaprak ince keçeden akşam kız kardeşim tutturunca bende istiyorum diye acele acele anca bu kadar oldu... dikişide hani baş örtüsü kenarlarını yapıyolar ya iğneyle öyle diktim annem iğne oyası yaptığında hep görüyodum ordan aklımda kalmış

      Sil
  2. ya Öznur abla birde senn dikiş daha güzel duruyo bu dikişi mutlaka bana öğret :( ben bilmiorum bak mesela üstte de bir şerit çizgi gibi gidiyo daha güzel duruyoo

    YanıtlaSil
  3. Annemde o dikişi bilio ozaman ona sorayım bir :) ama çok şeker olmuş güle güle kullansınnn

    YanıtlaSil
  4. bence sen bu işi çok iyi yapıyosun...ellerine sağlık kırmızı renk gerçekten çok güzel olmuş baksana yanındaki adamlar bile çok mutlu olmuş...bi tanesi elini açmış sanki ''Allahım bu ne güzellik'' der gibi...

    YanıtlaSil
  5. ya çok sağol keçeye taktım iyice nette yapılanları görüp görüp çıldırıyorum çok güzel şeyler var hemen işi ilerletmem lazım ayrıca güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
    birde kargo dekontunda yeni gördüm maslak/ şişli/ist yazıyo oysa ben maslak ist diye yazmıştım adreste bir sorun çıkmaz inşallah mng kargo 848156 nolu fatura bir sorun olursa sorarsın

    YanıtlaSil
  6. sorun olmaz canım ben şuanda kontrolünü yaptım kargo kurye zimmetinde birazdan elime ulaşır.

    YanıtlaSil
  7. kargom geldiiii....

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun içindeki magnette kayısılar bitince beni unutma diye küçük bir hediye

    YanıtlaSil
  9. canım ya çokkk teşekkür ederim iş yerindeyim ya korkudan açamadım paketi valla.....eve gidince açıcam burda açarsam bana kalmaz biliyorum....ellerine sağlıkkk...blogda yayınlıcam ahh bi eve gitsem de açsam çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  10. canım benim afiyet olsun inşallah kargoda şekli falan bozulmamıştır. sevgili kocam çok özenerek hazırlattı çünkü..

    YanıtlaSil
  11. o zaman eşininde eline koluna sağlık hiç önemli değil ben resmini gördüm senden o bana yetti zaten nasıl bir görsellikti o öyle bayıldımmm..bozulsada ben düzeltir öyle foto çekerim canım merak etme sen.

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık öznur hanım çok şık olmuş telefon kılıfınız... Sizi izliyorum ben de beklerim şekerim. Malatya ya sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. I delight in, result in I discovered exactly what I was having a look for.
    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye

    my blog :: best family law lawyers in toronto [www.Google.ca]

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...