21 Aralık 2011


kızım ve ben 18 aralık 2011 yasemin teyzemizim düğününde....

5 yorum:

  1. ay ben bu resmi yeni görüyorum...maşallah çok güzel çıkmışsın...kızında sana yetişmiş hatta geçer bile...ben tek çocuğum annem hep derki bir kadın eğer şanslı ise kızı olur..bence annemde sende oldukça şanslısın.inşallah benimde kızım olur....

    YanıtlaSil
  2. evet canım kızım 13 yaşında aynı boy ve kilodayız resimde ayakkabıllarım çok topuklu olduğu için öyle duruyoruz.Bende hep öyle diyorum ilk çocuğum erkek olsaydı bir tane daha yapardım diye, bence her anneye bir kız çocuğu gerek... ben resimdeki bebişi senin kızın zannediyodum kız değilmi o? bencede inşallah bir kızın olur benim iki kardeşim var kız kardeşimin bir erkek erkek kardeşiminde iki erkek çocukları onlarda kız için şanslarını birdaha deneyecekler ama bakalım kısmet Allah sana ve bizlere hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. İNŞALLAH KARDEŞLERİNİN DE KIZLARI OLUR.KIZ GİBİSİ VAR MI?YOK CANIM RESİMDEKİ KIZ .......VE O BENİM KÜÇÜKLÜĞÜM 50 GÜNLÜK Kİ HALİM..BEN MAYIS 2011 DE EVLENDİM DAHA ÇOK YENİ YANİ İNŞALLAH İNŞALLAH İNŞALLAH 1-2 SENE SONRA BENİM DE KIZIMMM OLUR.

    YanıtlaSil
  4. inşallah ALLAH herkesin gönlüne göre versin sende eşinle ömür boyu çok mutlu ol inşallah:))

    YanıtlaSil
  5. Sizi çokkkk seviyom aybikemi de görsem bir inş. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...